Toch nog een onderhandelaarsresultaat CAO Rijk

CAO

Afgelopen juli besloten de AC Rijksvakbonden het eindbod voor een nieuwe cao van de rijkswerkgever af te wijzen, omdat het loonbod van 0,7% voor een half jaar en een eenmalige uitkering van € 225,- onvoldoende was om tot een onderhandelingsresultaat te komen.

De vervolgonderhandelingen hebben uiteindelijk geleid tot een onderhandelingsresultaat met een thuiswerkvergoeding. Helaas is het niet gelukt om een eenmalige beloning af te spreken voor medewerkers in vitale processen. Maar er is wel een mogelijkheid geboden om een eenmalige beloning af te spreken op de departementen.

einde artikel

Ook interessant voor jou

29/4/2024
Bonden en werkgever Rijk ondertekenen nieuwe cao
15/4/2024
Nieuwe CAO Rijk komt eraan!
5/4/2024
Ledenbrief April 2024

Meer
Nieuws­brieven

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
No items found.

formulier

Heb je een opmerking of een vraag voor de AC Rijksvakbonden? Neem dan vooral contact met ons op. Hiervoor kun je het formulier gebruiken.