Nieuwe CAO Rijk komt eraan!

Twee weken geleden hebben jullie onderhandelaars samen metde werkgever een onderhandelingsresultaat bereikt over de CAO Rijk voor2024-2025. Afgelopen week liep bij de AC Rijksvakbonden hierover deledenraadpleging.

CAO

Maar liefst 95% staat achter de invoering van de nieuwecao. We zijn ontzettend blij dat onze inspanningen zo goed ontvangen zijn endat we dit resultaat zo snel voor jullie konden bereiken.

Wat zijn de volgende stappen?
Nu jullie positief hebben gestemd, zullen de ACRijksvakbonden het cao-akkoord officieel gaan ondertekenen. Dit gebeurt op 24april. Hierna is het akkoord definitief. De nieuwe cao treedt in werking op 1juli 2024. In aanloop naar de officiële startdatum wordt er in mei al eeneenmalige betaling uitgevoerd.

Download PDF
einde artikel

Ook interessant voor jou

29/4/2024
Bonden en werkgever Rijk ondertekenen nieuwe cao
5/4/2024
Ledenbrief April 2024
29/3/2024
Het is gelukt!

Meer
Nieuws­brieven

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
No items found.

formulier

Heb je een opmerking of een vraag voor de AC Rijksvakbonden? Neem dan vooral contact met ons op. Hiervoor kun je het formulier gebruiken.